Best gelezen verhalen

Best gelezen

De verhalen van Voys

Voys biedt zakelijke telefonie voor de slimste bedrijven van België.

Naast dat we bedrijven slim bereikbaar maken, schrijven we veel verhalen over allerlei onderwerpen: anders organiseren en zelfsturing, ondernemen en tools die je daarbij helpen, privacy en natuurlijk zakelijke telefonie.

Ontdek nu de populairste verhalen. Veel leesplezier!

De perfecte telefooncentrale instellen

Een slim ingerichte telefooncentrale levert jou veel meer op dan alleen goed bereikbaar zijn. Meer tevreden klanten, een hoger serviceniveau en veel inzicht in je bedrijfsprocessen zijn maar een paar van de voordelen van een goedwerkende telefooncentrale. Benieuwd hoe je dat aanpakt? We hebben onze tips en tricks voor jou op een rijtje gezet.

Check alle tips

Call control: beter klantcontact in minder tijd

Call control is een slimme feature voor de webphone van Voys die jou helpt om efficiënter, sneller en leuker te werken. Met onze webphone bel je met je laptop via je browser. Dat is wel zo praktisch, want je hebt nooit meer gedoe met losse toestellen. Je computer is een telefoon en je hebt dus alle vrijheid om te bellen met wie, waar en wanneer je maar wilt. Terwijl je ook nog eens alle klantgegevens bij de hand hebt.

Ontdek de feature

Een eerlijk verhaal over zelfsturende teams

In 18 jaar is Voys uitgegroeid tot een bedrijf met 150 collega’s en onderweg stonden we voor de volgende uitdaging: hoe behouden we onze cultuur terwijl we groeien? Wij kozen voor zelfsturing en leerden onderweg een heleboel waardevolle lessen. Die delen we met je in dit verhaal. Ontdek the good, the bad and the ugly en check hoe je deze inzichten kunt toepassen binnen jouw bedrijf.

Ga naar de blog

Dé telefonie-oplossing voor slimme klantgerichte bedrijven

Je klanten optimaal ondersteunen én je klantrelaties verbeteren met schaalbare telefonie-oplossing van Voys, die eenvoudig integreert met CRM- en helpdesksystemen.

Ontdek ons aanbod